top of page

Seminarie TV frågan

Offentlig·229 medlemmar

Seminarie TV 2 (1 Moseboken 3-4; Mose 4-5)

Av allt som Louis diskuterade idag i avsnittet, vilken lärdom tar du främst med dig?

Och varför?

240 visningar
Ella Dalby
Ella Dalby
14 mars

Den lärdomen jag främst tog med mig var att fallet var en del av Guds plan. Och att vår himmelske fader gör det möjligt för oss att bli mer som honom genom att lära och utveckla oss här på jorden.

bottom of page